Home » metaverse

Categoriearchief: metaverse

Adshares ($ADS) – the decentralised advertising protocol

Adshares ($ADS) – the decentralised advertising protocol

Adshares ($ADS) – het gedecentraliseerde advertentieprotocol

heeft zojuist een asset pack voor DCL Builder gedeeld, dat naadloze integratie, geautomatiseerde afwikkeling en automatische monetisatie van advertenties over Decentraland ($MANA) mogelijk maakt.

Metaverse reclame is onvermijdelijk

Reclame is aanwezig in elke sfeer van het leven en verschijnt nu al in metaverses in een zeer vereenvoudigde vorm. Vroeg of laat zal het daar op grote schaal verschijnen. Aangezien de virtuele wereld zich bovendien in een zeer vroeg ontwikkelingsstadium bevindt, hebben de evenementen en ervaringen die voor de metaverse worden gecreëerd, reclame nodig om gasten aan te trekken – en te groeien.

Eigenaars van terreinen die in Decentraland hebben geïnvesteerd, zijn wellicht op zoek naar manieren om hun ROI te verhogen door hun percelen te gelde te maken met betaalde reclame.

Opkomende advertentienetwerken die hun advertentieplaatsingen willen automatiseren met een meer geautomatiseerde uitwisseling en advertentie-aankoopproces.

Adshares biedt intuïtieve, op smart-object gebaseerde advertentie-integratie

Een smart-object, zojuist gepubliceerd op de Github pagina van het bedrijf, stelt elke DCL pakket eigenaar in staat om eenvoudig en intuïtief hun advertentieplaatsingen te integreren met het Adshares protocol. Het systeem zal automatisch een nieuwe plaatsing detecteren – en onmiddellijk advertenties serveren. Het hele proces duurt ongeveer 10 minuten en het is te zien in dit nieuwe blogpost van het bedrijf.

De winsten (‘ad shares’) worden automatisch, elk uur, overgemaakt naar hun eigen ADS wallet. Dit maakt $ADS tot de “advertentievaluta” – en geeft elke houder een aandeel in de hele digitale advertentiemarkt. Het hele proces vereist geen kennis van media of codering. Wie echter de prestaties van zijn advertenties wil volgen, kan een ad server account aanmaken om live campagnegegevens te ontvangen: inkomsten, kliks, views, CPM, CPA, en andere, in een gemakkelijk te exporteren formaat. Eigenaars kunnen vrij de grootte en de plaats van hun advertenties wijzigen of advertenties verwijderen die ze ongeschikt achten – en zo bijdragen tot een betere Metaverse-advertentie. Decentraland is de tweede geïntegreerde metaverse direct na Cryptovoxels. Terwijl de ruimte groeit, groeit Adshares ook. Het team werkt voortdurend aan nieuwe integraties met metaverse projecten zoals Sandbox, TCG World, Polkacity en anderen.

Het creëren van een gezondere adtech industrie

“Haters zeggen dat we Metaverse willen bezaaien met advertenties, maar ze missen het punt volledig” – zegt Adshares CEO Chris Bochenek, “we doen precies het tegenovergestelde. Door een protocol aan te bieden dat ontworpen is voor reclame, door het gedecentraliseerd te maken, en door DAO te creëren – wat we van plan zijn te doen – bieden we een basis, een ruggengraat, een standaard voor gezondere digitale reclame”. De samenvatting is eenvoudig. Al onze activiteiten leiden tot de versnelling van dit nieuwe universum.

Over het bedrijf

Adshares ($ADS) is een gedecentraliseerd advertentie-verrekening-protocol dat sinds 2017 werkt. Met behulp van een blockchain protocol maakt ADS directe contracten tussen Publishers en Adverteerders mogelijk en stelt hen in staat om advertentiecontracten te tekenen zonder tussenpersonen. Adshares is gebouwd om enorme hoeveelheden advertentie microtransacties te dragen, waardoor het het beste blockchain-gebaseerde advertentieprotocol is.

Het Adshares team is constant bezig om zijn ecosysteem uit te breiden – het integreren van meer uitgevers, websites, reclame plaatsingen in de Metaverse. Adshares is nu al een van de grootste gedecentraliseerde advertentieplatformen ter wereld, met meer dan 200 miljoen maandelijkse advertentie-impressies over het web en de Metaverse.

Goed nieuws voor investeerders. Op 15 februari 2022 werd $ 1.400.000 toegevoegd aan de liquiditeitspool op Uniswap, waardoor ADS gemakkelijker kan worden uitgewisseld en verhandeld. Naast de huidige bruggen naar ERC-20, BSC en Polygon – maakt dit de Adshres-munt tot een echte universele advertentievaluta.

Metaverse en ondernemingen

Metaverse voor ondernemingen

Blockchain en ondernemingen

Blockchain (en metaverse) voor ondernemingen heeft een lange weg terug afgelegd sinds zijn ontstaan in 2017. Blockchain voor bedrijfsgebruik begon als een technologie ontworpen op private, toegangsvrije netwerken, voornamelijk gebruikt voor supply chain management. Naarmate blockchain volwassener werd, begonnen bedrijven publieke, rechtenvrije netwerken zoals Ethereum te gebruiken om zaken te doen.

Snel vooruit naar 2021 – ondernemingen zijn momenteel gedecentraliseerde ideeën aan het toepassen om extra economische workflows te maken binnen de Metaverse. William Herkelrath, hoofd van business development bij Chainlink Labs – een gedecentraliseerd orakelnetwerk – vertelde Cointelegraph dat terwijl de Metaverse moeilijk te definiëren is, hij gelooft dat het een verzameling ecosystemen is die op natuurlijke wijze groeien uit gedecentraliseerde financiën, of DeFi:

“Ondernemingen moeten gedwongen worden om interactie te hebben met de oppervlaktewereld en kunnen zo gedwongen worden om ecosystemen binnen de Metaverse te bezitten. Bijvoorbeeld, shoppers moeten loyaliteitsprogramma’s buiten enkelvoudige platforms gebruiken, zodat ze extra mogelijk zijn om te beslissen over merken die beloningen garanderen worden vaak gebruikt met tussenpozen verschillende ecosystemen. De Metaverse maakt het mogelijk om gegevens, fysieke activa, industriële en monetaire activa te ontdekken in een zeer laag buiten een gecentraliseerde omgeving.”

Metaverse en ondernemingen

terwijl het concept futuristisch kan klinken, beginnen diverse ondernemingen die blockchain gebruiken de Metaverse te omarmen. dit onderwerp werd vorige weekdag diepgaand besproken op de virtuele conferentie van de ECU Blockchain Convention, tijdens een panel getiteld “Building the Enterprise Multiverse.”

David Palmer, blockchain lead bij Vodafone Business, noemde tijdens de discussie dat hij de Metaverse maximaal ziet als een virtuele wereld waar digitale ervaringen via games of sociale medianetwerken zullen plaatsvinden. in stap met Palmer wordt de Metaverse momenteel toegepast op monetaire ideeën die worden aangedreven door blockchaintechnologie, waarderen financiële organisatie digitale valuta’s, niet-fungibele tokens, of NFT’s, en DeFi.

Arnold Daniel Palmer merkte niettemin op dat de laag die binnen de Metaverse ontbreekt een dank kan zijn om virtuele transacties naar de $64000-wereld over te brengen. Palmer merkte op dat een transportabele deze 2 werelden kan overbruggen en als middleware kan fungeren. Hij vertelde ook aan Cointelegraph dat Vodafone Business blockchain gebruikt om digitale identiteiten te maken die zowel in de Metaverse als in het echte leven kunnen worden toegepast:

“Digitale identiteit zal de digitale en fysieke werelden overstijgen. Een digitaal zakboekje zal bijvoorbeeld een bankrekening, hypotheekinformatie, tokens, NFT’s en meer bevatten. maar een gedecentraliseerde identiteit zal bovendien toegang hebben tot die geloofsbrieven, waardoor mensen zowel in de Metaverse als in de fysieke wereld kunnen participeren.”

Telecom en metaverse

Arnold Daniel Palmer deelde dat Vodafone Business werkt aan het bouwen van portemonnees op intervallen mobiele apparaten om virtuele identiteiten te hosten. Het begrip van zelf-soevereine identiteit in een zeer multiversum werd ook genoemd in het recente rapport van Greyscale Research, getiteld “The Metaverse, net 3.0 Virtual Cloud Economies.” De paper beschrijft self-sovereign identity als een “internet-native social name coin (creator coins),” waarbij wordt opgemerkt dat informatie van verschillende platforms ook kan worden overgebracht naar de Metaverse en kan worden gebruikt voor identiteit of credit scoring.

Angel Garcia, hoofd van de wereldwijde supply chain-strategie en transformatie bij Telefonica, legde ook uit tijdens het panel dat een digitale supply chain voor de Metaverse zou kunnen vergemakkelijken induceren potentie voor telco’s. in stap met Garcia, Telefonica heeft de aanpak het creëren van} een blockchain-netwerk te worden gebruikt op intervallen een Metaverse ecosysteem. Hij voegde eraan toe dat het bedrijf is momenteel in de methode van het verzamelen van gegevens om end-to-end processen te stimuleren. “De volgende stap is het automatiseren van die bedrijfsprocessen en ze gecentraliseerd maken voor iedereen,” merkte hij op.

rowan tree Fenn, medeoprichter van Rise X – een bedrijfsantwoord voor bedrijven die digitale autonome organisaties willen maken – noemde bovendien {dat bedrijven} een digitale tweeling van hun autonome organisatie zullen hebben om analoge processen te besturen, te bedienen en te beheren: “Deze organisaties zijn in staat om te handelen en met elkaar te interageren in de tijd in een heel Multiversum. dit kan ook de digitale autonome organisaties toestaan om mee te figureren in een analoge wereld.”

Fenn heeft gedetailleerd aangegeven dat bedrijven met een digitale tweeling in een Multiversum in staat zullen zijn om extra producten en diensten te leveren, terwijl ze minder milieubronnen nodig hebben. Als zodanig gelooft hij dat dit bedrijfsmodel de planeet in staat zal stellen om van een eindige naar een oneindige economie te manoeuvreren.

 

Ondernemingen gebruiken blockchain al om binnen de Metaverse te werken

Ondernemingen gebruiken blockchain al om binnen de Metaverse te werken

Terwijl ondernemingen nog bezig zijn met het verkennen van vroege use cases voor het toepassen van bedrijfsmodellen binnen de Metaverse, maken sommige sectoren al gebruik van deze omgevingen. Herkelrath vermeldde bijvoorbeeld dat blockchainnetwerken die in de verzekeringssector worden gebruikt, een Metaverse-bedrijfsmodel aantonen.

Concreet legde Herkelrath uit dat wereldwijd vele duizenden verzekeringscontracten aan boeren worden aangeboden via virtuele ecosystemen. Hij voegde toe dat goede contracten ontworpen op de top van blockchain-netwerken, in combinatie met gedecentraliseerde orakels zoals Chainlink, het mogelijk hebben gemaakt om uitdagingen van transparantie binnen de verzekeringssector op te lossen. Bovendien heeft dit de volledige verzekeringsmethode efficiënt gemaakt om het wereldwijd toegankelijk te maken voor rechteloze klanten.

Hoewel het lijkt dat blockchain alleen dit mogelijk heeft gemaakt, merkte Herkelrath op dat goede contracten gegenereerd door verzekeringsmaatschappijen informatie nodig hebben die niet kon worden verzameld zonder het bestaan van een Metaverse:

“dit wordt mogelijk gemaakt doordat je een metaverse van bedrijven hebt met gegevens die daarin terugkomen en worden geverifieerd door een breder netwerk. het feit dat dit binnen de Metaverse kan gebeuren, toont aan dat transacties tussen bedrijven en consumenten goedkoop en toegankelijk worden voor iedereen ter wereld.”

Hoe kunnen ondernemingen de Metaverse omarmen?

Hoewel sommige bedrijven beginnen met het ontwikkelen en toepassen van bedrijfsmodellen in de Metaverse, kan het begrijpen van de technologie een snelle adoptie belemmeren. Rodolfo Quijano, hoofd van blockchain bij Henkel – een Duits chemie- en goederenbedrijf – zei tijdens de discussie dat de belangrijkste uitdaging voor adoptie nu het begrijpen is van de waarde die de Metaverse kan bieden aan bedrijven:

“Technologie is geen probleem, maar het zal langer duren voordat mensen begrijpen wat blockchain is en hoe het zich verhoudt tot de oude school van enterprise resource designing systemen. Het vinden van evangelisten is vaak een enorme uitdaging voor de adoptie in termen van blockchain wordt toegepast binnen de Metaverse.”

Arnold Daniel Palmer voegde eraan toe dat kwantificeerbaarheid met tussenpozen in een Metaverse bedrijfssfeer ook een probleem is, in combinatie met het verkrijgen van bedrijven die weten hoe ze moeten overstappen en omgaan met deze nieuwe technologie:

“Voor een telecom is het belangrijkste doel om na te denken hoe mensen in de Metaverse met elkaar verbonden kunnen worden. mensen zullen 2 identiteiten hebben, een virtuele en een fysieke, dat de vraag is of we de informatiemaatstaf zullen hebben in termen van connectiviteit.”

Bovendien denkt Arnold Daniel Palmer dat bedrijven vraagtekens zullen zetten bij de rol die blockchain speelt zodra het gaat om Metaverse business modellen. Hij gelooft echter dat de technologie cruciaal is voor deze use cases. “Blockchain is dat de vertrouwens- en uitwisselingslaag in een zeer multiversum omgeving. Het is een enorme kans, maar het zal een uitdaging zijn voor bedrijven om de overgang te maken.”

Dit nieuws werd medemogelijk gemaakt door crypto-news.nl

 

Het laatste nieuws wordt mede mogelijk gemaakt door: Crypto-Insiders.nl


  • 1,7 miljoen dollar aan bitcoin gaat letterlijk naar de maan

    Als het aan het bedrijf LunarCrush ligt, zal er in de nabije toekomst een schatkist met 62 bitcoin (BTC) op de maan te vinden zijn. De private key van de schatkist, waarmee de bitcoins te ontgrendelen zijn, wordt gegraveerd op een gemotoriseerd maanvoertuig. Dat betekent dat de eerste persoon die een plan realiseert om de

  • Traders opgelet: Elliott Wave analyse voorspelt flinke stijging

    In dit artikel delen we een recente analyse van VeChain (VET) die eerder in onze Premium trading-community is gedeeld. Ervaren analisten delen hier wekelijks meer dan 20 technische analyses en meer dan 1.000 leden maken hier dagelijks gebruik van. Onze community biedt een veilige en leerzame omgeving waar handelaren van alle niveaus samenkomen en kennis

  • Presale crypto AltSignals hoop te profiteren van nieuwe bullmarkt

    Dit artikel is een ingezonden stuk, geen financieel advies en valt buiten de verantwoordelijkheid van Crypto Insiders. Beleggen brengt risico’s met zich mee. Raadpleeg altijd een adviseur bij het maken van financiële beslissingen. Om gratis nieuws mogelijk te maken bevatten sommige uitingen affiliate hyperlinks. Dit kost jou als lezer niets. Stijgende crypto prijzen hebben begin

  • De Amerikaanse overheid gaat dit jaar nog 41 duizend BTC verkopen

    In november 2022 kon je in het Bitcoin nieuws lezen dat het Amerikaanse Department of Justice (DOJ) bekend had gemaakt dat het een jaar eerder meer dan 50.000 bitcoin (BTC) in beslag had genomen. Inmiddels is de Amerikaanse overheid begonnen met het liquideren van deze enorme bitcoin positie. In beslag genomen Silk Road BTC wordt

  • Bitcoin was de best presterende asset van het afgelopen kwartaal

    Bitcoin (BTC) wist zich in het afgelopen jaar sterk te onderscheiden van de eerdere prijsactie tijdens de hardnekkige bearmarkt van 2022. Het afgelopen jaar stond in het teken van de hevige prijsdaling in de koers van bitcoin, maar sinds de jaarwisseling lijkt bitcoin echter een andere richting te zijn ingeslagen, en dat uit zich nu

® Cryp-Tic.nl

%d bloggers liken dit: